Існує підтверджений багатьма витоками факт існуючий у світовій езотеричній культурі, що був зафіксований в Індії. Коли свята людина – Йог високих посвячень селився поблизу селища, то в цій місцевості починали вчасно йти дощі, поля незмінно давали високий врожай, народжувались здорові діти, зростало поголів’я скота. Всілякі нещастя починали обходити те селище. Тому місцеве населення робило все можливе, щоб та свята людина як можна довше не покидала їх краю. В чому тут справа?
Спробуємо розібратися в цьому досить незвичному явищі.
В житті будь якого соціуму існують природні фактори, які впливають на гармонійне життя та добробут, що тут старанно налагоджуються. До цих факторів в першу чергу відносяться кліматичні умови, в яких головну роль відіграє стихія вітру. Другим фактором є земля та той світ мінералів, що в ній знаходиться. Від стихії землі залежить інська чи янська зона в цій місцевості утворюється, до якої на ментальному рівні адаптується місцеве населення. Третьою складовою тут виступає стихія води, що присутня в ареалі у вигляді озер, річок та підземних вод. Далі йдуть рослинний та тваринний світи існуючі в тій місцевості. Від яких багато в чому залежить добробут в людськім соціумі. Впливають на гармонійне життя общини і польові сутності, що присутні в тій місцевості в існуючих аномальних зонах. Які можуть втручатися у перебіг подій у людському житті. Значним фактором, що впливає на досягнення гармонійного життя в селищі є сама його внутрішня впорядкованість, на яку значний вплив вчиняє, як показує досвід трипільців, енергії пережитого життя, що накладаються вже як кармічні залежності на подійне поле життя людської общини. Саме через це трипільці за деякий проміжок часу спалювали свої селища та відновлювали їх на новому “чистому” місці.
З вище приведеного маємо сім головних причин впливаючих на налагоджене життя у людській спільноті. “І що тут може вдіяти проста людина?” – запитає нас тут будь хто. Як Йог високих посвячень може впливати на це все? – до цього зводиться питання.
Справа в тому, що справжня, цілісна людина у своїх високих медитаціях торкається світового плану супраменталу, що впорядковує світову Цілісність як таку. В цей час вона у своїй сродній миследіяльності починає володіти системно перетворюючою силою, що виникає у фазових переходах між енергетичними горизонтами світової Цілісності. Сама Цілісність являє собою узгоджений просторово – часовий пакет хвильових збурень – енергетичних горизонтів, виникаючих у першу мить вибуху сингулярності у праматеріальнім середовищі на ранніх стадіях формування Всесвіту. Перехід з одного горизонту на інший змінює саму сцену життя де негаразди, як системні збої накопичені у її просторі стають відсутніми, бо то стає вже інший світ. Тобто, справжня, цілісна людина у образі нашого Йога, незмінно починає володіти “ божою ” впорядковуючою силою з відповідного рівня самоусвідомлення світу. Саме про це говорить і наш великий філософ Григорій Сковорода, який углядівши це сакральне дійство у сродній миследіяльності справжньої, цілісної людини, назвав його божим промислом, зазначивши: ” Справжня людина і Бог – тотожні є“. Підпирає його в цьому і Ісус із Назарета, “справжня людина воплоті”, як за твердженням того ж Григорія Сковороди:”Царство боже всередині вас”, – зазначив Ісус у свій час.
Як виникає та впорядкованість, постає питання?
Фазові переходи між енергетичними горизонтами Цілісності у сродній миследіяльності справжньої, цілісної людини є своєрідною зміною самих сцен життя у означених енергетичних горизонтах, як було зазначено вище, в яких шукається та затверджується той фазовий простір, в якому негаразди що насуваються стають відсутніми. Здійснюється все це вольовим імпульсом у так званім намірі у другій увазі, що запускає дію зміни простору, як своєрідний фазовий перехід, вже узгоджений з планами самої Цілісності. Це дуже нагадує раптову зміну природних умов, коли ви долаєте гірський перевал, заходячи у зовсім іншу кліматичну зону.
Виходить Йог у своїх високих медитаціях торкаючись супраментального, все впорядковуючого плану Всесвіту, гармонізуючи простір своїх медитативних технік, відсторонено впливає і на довколишній простір в якому існує людський соціум, де починає панувати гармонія впорядковуючої діяльності самої людини.
Мабуть саме в цьому і лежить головна задача справжньої людини на цьому світі – нести гармонію та впорядкованість на зовнішнім, проявленім плані світу. Цим вона збільшує гармонію самої світової Цілісності на її проявленім плані. І саме в цьому полягає головна задача супраментальної психології, яка повинна здійняти людську самосвідомість до означеного рівня. Від цього шлях до осягнення своєї справжності та цілісності стає головною метою людського життя тут, на цій землі. Що для цього потрібно?
Необхідну світоглядну позицію виклав у свій час Олесь Бердник, зауваживши, що людству пора від пояснень світу переходити до знання його у прямому, невербальному сприйнятті. Саме в цей час приходить необхідна повнота у світосприйнятті, без чого щасливе майбуття тут на цій землі стає справою неможливою.