Коментарі

    Календар

    Листопад 2024
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    « Жов    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  




    Інтерактивна когнітивна психологія виділяє регулятивно-комунікативну (інтерактивну) функцію у життєдіяльності людини. Англійське слово «interactive» перекладається як взаємодія об’єктів на невербальному рівні (за Еріком Берном). Тому когнітивна психологія — це розділ у психології, який вивчає когнітивні (пізнавальні) процеси становлення самосвідомості людини. Однією з головних умов інтерактивної психології є досягнення учасниками зміненого стану свідомості у невербальному способі спілкування. В основі практик лежить розподіл психіки на свідоме і безсвідоме, які повинні прийти у взаємодію. На першому кроці відбувається навчання у роботі з внутрішньою реальністю у звичайному та зміненому стані свідомості. На другому кроці йде занурення у змінені стани свідомості, в кордонах яких йде активна рефлекторна робота з аналізом та корекцією поведінкових рефлексій. Останнім, третім кроком стає застосування отриманих навичок роботи у реальному житті.

    Біхевіоризм — сфера знання передбачення та керування поведінкою у реальних умовах життя (у основі стоїть зовнішня стимуляція). Згідно з когнітивним біхевіоризмом, поведінка людини та тварин йде по відповідній «карті» (вбудованому навігатору) і вже по цим картам живе саме вибудовує свій особистий орієнтир, тобто пізнає, що куди веде. Через що отримує те саме знання-бачення, що присутнє у характерництві. Тому характерницька культура стає галуззю невербального спілкування у інтерактивній психології, яке відбувається у модельному (когнетивному) просторі внутрішнього світу людини.

    Якщо відштовхнутись від тієї культури внутрішнього знання, яке зветься орійським православ’ям, то у когнітивній психології, яка отримала розвиток у сучасному природознавстві, недостає двох положень, присутніх у ранньому орійському ведизмі. Це поняття цілісного світу Прави, від якої і виникає згадана вище карта, або ж вбудований навігатор у біхевіоризмі. По-друге, змінені стани свідомості у трансцедентальному заглибленні у езотеричному характерництві мають зовсім відмінний канал спілкування з тонкоенергетичним планом Всесвіту і носить назву поширеного сприйняття світу. Кінестетичне сприйняття тут відбувається на рівні ментального тіла, яке і є головним органом невербального сприйняття тонкого рівня. Тут і відбувається включення так званої третьої сигнальної системи, відмінної від чисто зовнішнього сприйняття, прямим невербальним включенням у тонку цілісну законодавчу основу світу. Тому орійське православ’я, відоме на сьогодні як езотерична культура, знання про непроявлені сховані основи Всесвіту на тонкому рівні стає тією основою, на якій постає поширене спийняття світу відоме в Україні як характерництво. Орійське ведичне православ’я стає тією основою на якії ззовні постають різні релігійні культи. Саме цей факт був підмічений Анні Безант, яка у своїй книзі «Єдність великих релігійних культів» говорить про єдине езотеричне підгрунтя, притаманне пануючим на сьогодні монотеістським вченням.

    Тому орійське православ’я, вирішуючи проблему внутрішнього плану, як людини так і Всесвіту, постає в центрі нового природознавства, нової культури та релігії. Воно робить приступним для дослідження ті непроявлені аспекти Всесвіту, спираючись на які людина отримує своє передбачення та майстерність ведення життя на зовнішньому плані. Таки звертаючи зі шляху, що сьогодні веде до Апокаліпсису.



    Leave a Reply

    You must be logged in to post a comment.