Коментарі

    Календар

    Травень 2020
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    « Бер   Чер »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031



    Архів травня, 2020

    Ти не цей, ти той.

                                                                                      (даоська мудрість)

    Можливо ще раз наголосити, що характерницька культура, яка у свій час панувала на Січі, була тим витоком, тим котлом в якому зростав та виковувався  козацький, вільний дух нації українців.  Але, як і будь яка культура людського духу, січове право та наука, що стояла за ним з часом обросла великою кількістю міфів та всіляких вигадок, під якими ця визначна школа людського духу і була похована. Сьогодні українці знають про те знання через перекази та звичаєвості, що від тих знань ведуть своє походження. Але відірваність від джерел роблять ці етичні надбання суто зовнішнім, відірваним від життя моралізмом. Яке кожен став трактувати від своїх суто зовнішніх переконань. Так виникла багатовекторність в українському суспільстві, “болото” за Ліною Костенко, що розірвало потужну націю на окремі  майже  ксенофобські  протистояння. Частково це відбулося і тому, що сакральне знання не є сферою того образно – понятійного, логістичного підходу, що панує сьогодні  у суто зовнішнім сприйнятті світу. Це було виключно внутрішнє знання, що передавалося від наставника  до учня у відповідних практиках. Що було сакральною змістовністю подібних характерницьких практик?

    По – перше, тут існував  перехід до іншої системи світосприйняття в центрі якого стояв розвинений духовний зір, яким володів кожен січовий лицар. Він був кінестетичним, доторковим чуттям – баченням  тонкої, непроявленої основи світу. На плані якої до сьогодні панує світова, детерміново пов’язана Цілісність. Через що у тому духовному погляді поставала причинна організація світу, що панувала в тій Цілісності. Тут  людина починала напряму, у невербальнім сприйняті знати причину та наслідок подій, що точилися в довкіллі. Тобто, починала опановувати причино – наслідковий механізм подій у взаємопов’язаному світі. Так виникало знання, що звалося знанням сущого у спадковій орійській культурі України. Воно не було результатом логістичних роздумів, воно приходило на внутрішньому плані вже у готовому вигляді, у готовому рішенні.  Це саме за нього у свій час говорив Ніцше:”Думки, що прилітають як голуби керують світом .”

    По – друге, в тому духовному баченні розкривався внутрішній простір справжнього  життя, в якому тче свої килими людська доля. Вони знали і бачили те, що було сховано, закрито для людського погляду, зосередженого на зовнішньому плані. Світ, що розкривався був відмінним від зовнішнього, але і не був кардинально іншим. Він був живим, рухомим та передбачуваним. Для лицарів духу знати – означало існувати  в тому світі що є, що існує тут і зараз. “В цьому житті потрібно бути”, – такий тут існував характерницький заповіт. “В будь якій мізерії криється велике”, – така існувала практика входження в той внутрішній простір. Що перегукується з даоською формулою входження у справжність: “Хочеш бути великим – зменшись ”  До якої межі відбувалося входження у те справжнє життя? Коли між людиною та силою, що приходила вже не існувало відмінностей.

    По – третє, внутрішнє усвідомлення закону  взаємодії людини і світу за рахунок відстройки енергокомплексу і надавало згаданої вище сили, що панувала в Цілісності. Ця  була  системно – перетворююча сила, яка виникає під час фазових переходів між обріями Цілісності пануючої на тонкому плані. Ця ж сила панує у системних переходах між органами людського тіла у добовій зміні активності систем внутрішніх органів.  Тому не диво, що цю силу навчилися виводити назовні і через неї у відповіднім намірі  керувати подієвим простором у довкіллі. “Нужда закон змінює” – у кошового отамана Сірка. Цю силу системних переходів, як силу зміни самої сцени життя, отримували спочатку через гротескну зміну форми людського тіла у відповідній антропоморфній пластиці ( антропоморфні скульптури Трипілля, що перейшли на Русі у  антропоморфну пластику Велеса,Перуна, Мокоші, Дани та багатьох інших знакових уособлень  системної сили людини виведеної  назовні).

    В цей час різко змінювалась сама характерність людського образу в який перевтілювався воїн духу. Поєднання цього образу  та сили, яку починала випромінювати людина і призвело до самої назви – характерник, голдовник, химородник і т. і.  З розвитком абстрагованого мислення ця форма досягалася вже у відповідній сродній з цілісним світом  миследіяльності. “Сидить козак в кобзу грає, що задума, все те має”, –  читаємо давній запис на картині козака Мамая.

    Що потрібно тут запам’ятати, в характерництві  включався не якийсь один енергетичний центр, вся людська статура ставала іншою, переходячи у змінений стан свідомості у бік поширеного світосприйняття за рахунок відповідного налаштування її енергокомплексу, як про це згадувалось вище.

    Через що такий стан ставав можливим, на що він спирався в самій людині, виникає питання? За шумерами людина, як це видно з їх давнього петрогліфа, розподілена на супраментальний план, ментальний дубль фізичного тіла та саме фізичне тіло. Та сама триєдність людської статури присутня і у трипільській орнаменталістиці. Скеровуючим планом у цій триєдності, як це слідує з того ж шумерського петрогліфу, є супраментальний, божий план самої Цілісності. Сакральну  змістовність триєдності розкриває наш великий філософ Григорій Сковорода:”Справжня людина і бог тотожні є”, – вивів він слідом за Платоном, Ісусом із Назарета,  Ібн Рушем та Шопенгауером.

    З виведених ними формул  слідує, що супраментальний план людини тотожній супраментальному, божому плану Всесвіту з його все перетворюючою силою. Все це і лежить в центрі характерницької культури українців, як показує ретроспективне дослідження проведене у супраментальній психології. Шлях до цієї культури пролягає через відстройку фізичного тіла та зміни способу  спілкування людини з оточуючим світом на зовнішньому плані.

    Сьогодні людина у застиглості свого погляду на зовнішньому плані закоркована як на ментальнім, образно – понятійнім  так і на фізичнім плані свого буття. Це і породжує стан Платонівської печери, де  людина може спостерігати за справжніми процесами у світі  тільки спостерігаючи за тими тінями, які вони відкидають на стіни того замкнутого простору. В чому  полягає суть звільнення людини від того стану у супраментальній психології,- виникає питання?

    Це звільнення лежить у відомій в езотеричній культурі практики зупинки внутрішнього діалогу, як було зазначено вище. В якій людина переходить від образно понятійного, логістичного мислення до прямого, невербального сприйняття природних процесів в довкіллі. В цій зупинці внутрішнього діалогу здійснюється перехід в стан присутності у світі тут і зараз, в цю виділену мить часу. Воля від зовнішнього, яка в цей час приходить, надає можливості працювати та жити на волі у нестаціонарнім просторі часі пануючім на тонкому плані. Тобто, з’являється можливість жити в справжньому природному середовищі, в якому споконвічно  живе все у природному довкіллі.

    Чому це потрібно робити сьогодні? Воля від зовнішнього, яка в цей час приходить, надає можливості працювати та жити  у ввімкнутій третій сигнальній системі, яка є системою буття справжнього, сутнісного плану  людини. В цей час, у  налаштованому контакті з цілим, до людини приходить сила. Що постає  через усвідомлення, які приходить через структурну перебудову енергокомплексу (кристалізацією ментального тіла за Гурджієвим). Цей перехід від ілюзорного  до прямого кінестетичного сприйняття світу, призводить до контакту з тим океаном енергій, що панує в Цілісності. Що і нівелює всі негаразди накопичені людством у еру Залізного віку. Саме про це згадується у книзі “Золотих правил Тібету “: “Ти не можеш йти по шляху, не ставши сам шляхом. Бажай тільки того, що народжується всередині тебе, шукай шлях все більше занурюючись в себе”.

    Ясно, що цей заклик у суто зовнішній орієнтації виконати принципово не можливо. Потрібен  перехід  до іншої системи світосприйняття. Тільки там,  за ствердженням Миколи Тесли людина є  Христом, Буддою, Заратустрою, тобто стає справжньою, цілісною людиною, як по  первинному задуму. Природа якої походить від Цілісності, що її породжує, говорять всі видатні мислителі світу починаючи  від Платона та Аристотеля, кінчаючи Шопенгауером та нашим Григорієм Сковородою. І цей стан людини є універсальним для всього людства. Це своєрідна єдина внутрішня релігія людини знання, якою  по сьогодні володіє кожна талановита особа через свою внутрішню систему світосприйняття.

    Характерницька культура на Січі тому і дозволяла приймати на Січ будь кого, бо в тому характерницькому казані, за висловом Олеся Бердника, якраз і поставала справжня, цілісна людина. Що є інтернаціональною особою за своєю внутрішньою суттю. “На волі всі однакові, воля рівняє всих“, – говорить характерницький заповіт.

    ” Куди тоді діваються негаразди у житті?” – можемо почути запитання від нашої читацької аудиторії. Чудову відповідь на це дає китайська мудрість:”Навіть самий сильний вітер не знімає хвиль  в колодязі”, – цілком слушно зауважують вони.  Справа полягає  в тому, що така людина у прямому контакті з Цілісністю доходить “тихої води“, сполучаючись з  творчістю самої Цілісності, як за свідченням Андрія Ворона, довгожителя із Закарпаття.  Те психофізичне налаштування, що приходить в цей час, дозволяло мати талан  та вдачу у  будь якій справі. І це було першим кроком, першою сходинкою у характерницьких практиках.

    Другою сходинкою було правило “другої руки“, коли козак починав  активно діяти на тому внутрішньому плані. Наприклад швидко торкатись рукою якоїсь стіни, швидше тіні, що на неї падала. Ясно, що така умова могла бути виконаною тільки у внутрішнім  просторі рукою ментального дубля. Ці над швидкі рухи переводили ментальний дубль у стан сонячного енергетичного тіла, яке потім у швидкій спорідненій діяльності назовні (танці, гопак) переходило і на фізичний план. Це надавало здоров’я, довголіття та невразливості в бою через над швидкі рухи, які могла здійснювати така людина.

    Третьою сходинкою була практика, яка у світовій езотеричній культурі має назву мистецтва наміру у так званій  “третій увазі“.  Це вже була споріднена діяльність самого ментального плану  з фізичним тілом. Коли наступало злиття цих двох планів у одне, через трансформацію фізичного тіла і воїн починав діяти вже з того внутрішнього плану. Це  була цілком магічна практика, яка вкрай рідко застосовувалась через загрозу втрати людиною своєї людськості за межею супраментального плану.

    Виникає питання, на що все це спиралося в самій людині? Кожна особа має своє друге лице, те, що було у неї до народження, стверджують даоси. Справжня людина це людина без титулу, це Пан Ніхто з точки зору тих професійних  спеціалізацій, які нав’язуються  у вік  технологічних змагань. Тобто, супраментальна, характерницька культура вертає  до онтологічної норми природного життя, яке колись було бездумно згорнуто у технологічних звитягах залізного віку. В якому по сьогодні панує  суто людське рабство боже на землі.

    Постає ще одне кардинальне питання, чому про це стало можливим говорити сьогодні? Через науковий аналіз, що нарешті постав у закритій сфері езотеричної науки, завівши спостерігача за межу антропологічного бар’єра. Це дозволило мозаїку справді великих досягнень наукової та філософської думки пройдешніх століть, звести у єдину цілісну картину, за якою стояло обличчя справжньої, цілісної  людини. Це велике пробудження  для людини суто технологічної ери, де всі негаразди накопичені нею в забутті своєї справжності мають свій кінець. “Не до віку ви заживете, поборе те горе віра ваша голая ж”, – знаходимо сповіщення про це у рукописі орійських гностиків,  відомому сьогодні як рукопис Войнича.

    Давня, спадкоємна культура України, таким чином, розкриває сьогодні нове обличчя людства у 21 – му столітті, що формує нову сходинку у індоєвропейській культурі, як за пророчим передбаченням Докії Гуменної та Олеся Бердника.

    Щасти Вам.



    “Бог існує в самій людині і є джерелом її спорідненого життя в цілісності”.(Соломон)

    “Справжня людина не вирішує, не судить, вона слідує”(Сенека)

    “Своїм життям собі дорівнятись.” (Леся Українка)

     

    Причина людських негараздів у житті сьогодні походить від відстороненості людини від  того природного початку, який зветься живою етикою життя, як за Реріхами. Особливо загрозливих розмірів цей розрив він набуває у технічну еру, коли щасливе майбуття вбачається тільки в досягнутім добробуті на зовнішньому плані. Егоцентризм людини полишеної духовної підтримки, робить процес набуття добробуту безкінцевим процесом. Адже ще ніхто в світі не зміг наповнити те провалля  егоїзму людини полишеної в житті на саму себе.

    З давніх часів цю проблему брав на себе кожен природній етнос, який спирався на той закон всередині, як закон живої етики, що з’являвся на інтуїтивнім рівні під час адаптації людини до патерну умов ареалу проживання. Причинний світ людського буття пролягає саме там, стверджують всі відомі філософи та вчені світу.

     

    Тому витоки формування нації нового типу сьогодні лежать у давній спадщині України у її  розбудованому на звичаєвостях правовому кодексі. За ним звичай визнавався головним  джерелом права та судочинства. За свідченням А. Ткача особливого значення норми звичаєвого права набули на Січі, яка була центром виникнення великої кількості звичаїв, що згодом перетворилися в норми права. Запорізька Січ була тим характерницьким казаном в якому і визрівала українська нація, як за свідченням видатного письменника нашого часу Олеся Бердника.

    На думку Лазаревського козацьке право і судочинство вироблялося самим життям, природними потребами людей без будь яких  штучних регламентацій. За свідченням Яна Гербурта  Русь мала найкраще право і матір всих прав – звичай. Тобто той спосіб життя, що виникав у поєднанні людини та патерну умов ареалу її проживання.  Яка умова на Січі була головною у становленні звичаїв та звичаєвостей?

    Козацька спільнота жила на волі, віддалено від соціально зумовлених стандартів тих часів. Їх воля межувалася не тільки з свободою, а ї з характерницькою “волею на волі”. Тобто заходила за межу суто зовнішнього життя, як за давнім усвідомленням слов’ян – русичів, – “мусимо відати і знати обаполи тирла”. Де тирлом  було життя на зовнішньому плані, а за його межею було життя на волі, тобто поза простором  суто зовнішніх усвідомлень. Ця воля набувалася у характерництві, коли людина поєднувала у собі два світи один зовнішній,  а другий внутрішній. З чого і виходила справжня, цілісна людина, адекватна тому справжньому світу, в якому споконвіку вилося прядиво життя у природному оточенні.  Звідси і походила надзвичайна людська вправність та сила, що бралися з того поєднаного у Одне природного середовища.

    Тому складовими Руської Правди, яка була джерелом права на Русі були: правові звичаї, судова практика, міждержавні договори, нормативно – правові акти судочинства та закон природної етики, який виникає під час адаптації людини до патерну умов ареалу проживання. Він і є витоком звичаїв та звичаєвостей, що з’являються у практиці життя.  Тому Руська Правда, як виток права та судочинства, що у своїй основі спиралася на означені звичаєвості, походила від більш давніх усвідомлень ще волхівськіх часів, відомих в езотеричних колах як “Отчий закон”. Його головні положення коротко можливо було б наголосити так:

    1. Божа правда – це саме життя. Налагодження його – це шлях до Бога. В кожній точці людського життя присутній Бог.
    2. У кожному малому присутнє велике, увійти в яке можливо будь де.
    3. Зрозумівши мале – зрозумієш і велике.
    4. Шлях життя йде в середині людини, осягнувши його осягаєш і життя.
    5. Коли йдеш іншим обрієм у житті теж живеш, але життя стає іншим. Мистецтво ведення життя полягає саме в цьому.
    6. Характерницький спосіб дій у зміні простору дії закону  здатен поліпшувати  все, на порушуючи нічого.
    7. Не тільки глухі кути життя ведуть до стрибка усвідомлення у їх подоланні. Хто в розумі ходить виходить із скрути нічого не втрачаючи, наступає не наступаючи, діє не діючи.
    8. Життя потребує вишуканого мистецтва свого ведення у волі божій.
    9. Зрушуючи щось у довкіллі, – зрушуєш і себе. Інший, – ти вже не той. Поступові зрушення ведуть до зростання самоусвідомлення та приєднання до вищого світу.
    10. Людини без людей не існує, як і Бога без оточуючого його світу.
    11. Хто шукає – той знаходить. Павутина життя тче свої килими будь де.
    12. Головне не втрачати волю та віру, що єднають людину з божим  світом. Є те єднання – буде все. Так життя стає справжнім, а від того ще й щасливим без сорому за нього.

     

    Від цього “Отчого закону” звичаєве право стає слідуванням тому великому, що єднає людину та світ  у Одне.

    Далі можливим було б привести звід законів за якими людина набуває своєї справжності, усуваючи розбіжності між зовнішнім та внутрішнім у своєму житті.

    Застороги в межах яких існує людська справжність:

    1. Притримуватись закону слідування у житті.
    2. Мати міру по волі і по вірі.
    3. Спиратись на знання, що приходить через інтуїтивне сприйняття.
    4. Триматися у житті  божої, супраментальної межі, в якій панує людська справжність.
    5. Мати чистоту та не забрудненість усвідомлень.
    6. Жити тут і зараз. Жити на волі.”В житті потрібно бути”, – як за характерницьким заповітом.
    7. Знати головну мету і слідувати за нею в житті.
    8. Не йти проти совісті та честі, не порушувати балансу сили людина і світу.”Честь це зовнішня совість, а совість це внутрішня честь”, – за Шопенгауером.
    9. Пам’ятати, що все старе і пережите повертається, але у новій якості. Людина живе у причино зумовленому світі.
    10. У балансі між чорним та білим, добром та злом, правди чі не правди триматися шляху, що йде всередині, де все те не має свого змісту.

    Виникає питання звідки приходить те знання та вправність які формують людську справжність? Езотеричне дослідження говорить,  що людське життя пов’язано з цілісним Всесвітом через енергетичні ланцюги, які йдуть з відповідних сузір’їв. Ось ці енергетичні потоки, які стоять за вправністю справжньої людини:

    1. Резонансний ланцюг з сузір’я “Гончих псів” надає знання про Всесвіт та закони його організації.
    2. Енергетичний потік з сузір’я Водолія надає натхнення та сили творчості через людську причетність до цілісного світу.
    3. Промінь енергії з сузір’я Рака надає знання передбачення та формує людську долю. Врожайність та добробут залежать саме від тих сил, що надаються цим енергетичним потоком.
    4. Потік енергії, що йде з зірок трансформуючись через місяць, надає захисту у житті, керує фізіологічними процесами людського організму.

    Означені чотири енергетичні потоки формують чотирикутник сил у розвої життя на чотири сторони світу на проявленому плані. Далі йде чотирикутник, повернутий під прямим кутом до першого і до нього входять ще чотири енергетичних ланцюги:

    1. Це потік енергії з сузір’я Малої Ведмедиці, який є управителем  системно перетворюючої енергії  Ці, що панує в людському організмі.
    2. Далі йде резонуючий ланцюг з сузір’я Великої Ведмедиці, який надає силу фазових переходів в межах світової Цілісності.  Це та сама Мога – сила, якою може володіти людина і яка є внутрішньою функцією людського організму у його добовій перебудові, в якій кожні дві години і йде відповідна відстройка до означених резонансних ланцюгів.
    3. Сузір’я  Оріона дозволяє опановувати характерницьким мистецтвом через енергію наміру яку він надає.
    4. Далі йде Сонце, світило, що несе енергію Шень, як головного управителя в людському тілі на супраментальнім рівні. Сонце на внутрішнім плані споріднює людину з супраментальним ядром Всесвіту, тобто несе у собі той божий початок, який є в кожній людині від народження.

    З пересічення приведених чотирикутників виникає восьмикутна зірка, яка є символом людської справжності в цьому світі, на цій Землі.

    Щасти Вам.