Коментарі

    Календар

    Листопад 2024
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    « Жов    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  




    Новітні технології сьогодення потребують високої організованості населення поєднаного духом єдиного, спільного стратегічного підходу як  до державотворення так і до становлення самої людини та нації. Духовний статус якої однак постає в поєднаності тим природним, гармонійним початком, що панує на землях  її проживання від давніх часів. Від того дух закріплюється в тілі через яке продуктивно може діяти у довколишньому світі. Але поребує більш розвинених та абстрагованих понять у своїй взаємодії з причинною правдою світу, яку врешті решт і надав технічний прогрес. Зростаюча само усвідомленість у виробничій сфері гуртувала населення, як у захисті своєї території так і у виробництві продовольчої бази споживання та пов’язаних з нею технологій. Саме створення цієї бази потребувало не тільки знання місцевих умов, а і передбачення у часі в умовах поширеного тваринництва та землеробства раніш та високих цифрових технологій сьогодні.  Потреба такого усвідомлення вело до пошуку причинної правди подієвого поля життя, в тому гармонійному початку, що від початку панує в довкіллі. В Україні подібне знання вбачалося в життєвому кредо хлібороба – відати і знати обаполи тирла.  Тобто, у причинному полі життя пануючого за його зовнішньою межею потрібно було жити, так само як і на зовнішньому плані.

     В давні часи зростаюче самоусвідомлення показало, що до такого розуміння життя вели резонуючі з гармонійним природним початком знакові форми. Що вперше з’явилися на стінах печер у так званих петрогліфах і значно поширилися за часів трипільської енеолітичної цивілізації та цивілізації Месопотамії.  В подальшому ці знайдені, резонуючі з цілим знакові форми, що розкривали доступ до причинного світу, покладалися  у мову, пісні, ритуальні танці, малюнки та орнаменти, у вироблені форми речей побуту. Тобто, у саму знакову культуру, яку виробляв той чі інший етнос в умовах патерну земель свого проживання, що від того ставав поєднаним у одне народом та нацією. Знаходження подібних артефактів резонансного злиття  з причинною основою світу у різних сферах життя призвело до образного знання – відання, за яким стояло пробуджене доторкове, кінестетичне бачення. Відати – означало суміщувати в житті образне бачення ментального, внутрішнього плану дотичного до причинного поля цілісного світу  з зовнішнім проявленим світом.

    Виконання подібної задачі потребувало поєднання, як внутрішнього, причинного світу так і зовнішнього, проявленого світу в самій людині. Так постало розуміння людської справжності та цілісної в світі існуючому у своїх двох планах – тонкому, причинному непроявленому і речовинному, наслідковому, проявленому.  Подібне поєднання   виникало коли в своєму самоусвідомленні людина керувалася нормами життя свого духовного плану таких як честь, совість, порядність, у житті з богом у серці та думках”. Богом в цей час ставала сама світова цілісність, що пізнавалась через інтуїтивно образний канал сприйняття. Розуміння Бога тут приходило у мовчанні розуму,з яким ставало можливим жити у серці та думках.

    Тобто, розуміючи свободу назовні, як усвідомлену необхідність, (хочеш бути великим – зменшись у даосів) людина, опановуючи свій внутрішній стан, ставала часткою тієї гармонійної поєднаності, що панувала в довкіллі. Ставала відповідною  природному, онтологічному статусі його живої етики, в якій існує весь рослинний та тваринний світ в довкіллі.

     Від того в Україні виникла інтровертна, землеробська культура, від початку орієнтована на внутрішній, причинний, цілісний план життя (мусимо відати і знати обаполи тирла). Завдячуючи цьому тут від початку сповідували ті духовні норми лицарства, які сьогодні звуться європейськими. Саме приведені вище  звитяги лицарів Великого Зеленого Лугу надавали відстройку людського життя що до цілісного, причинного плану. З чого і поставав талан його ведення у передбаченні подій та їх кінцевого результату. Це надавало сили та наснаги на життя, адже з вірними рішеннями людина тут отримувала і континуальну енергію цілісного світу та свою вдачу. І мала ту силу та енергію, якої сьогодні не вистачає технізованому суспільству, в якому людина не може впоратись  з тими викликами, що приносить їй життя у техногенну еру. Від того отримує короткий вік та незчисленні хвороби, що вже постають і на генетичному рівні. Тому вводячи високі технології потрібно піклуватись і про людину  розкриваючи її талан до передбаченого напрямку світового розвитку людства. В цьому поєднанні, як зовнішнього так і внутрішнього світів з’являється головна мета людського існування у осягненні себе, як перш за все світової сутності.

    Все це і веде до відтворення божого світу справедливості віддавна омріяного людством на Землі. З чого постає подібне переконання у сучасному науковому підході?

    З формули життя знайденої у дзен буддизмі. “Щоб жити і діяти в світі протиріч і одночасно сприймати світ на рівні причинної простоти, потрібно володіти інтуїцією, а не формалізованою логікою”, – відзначив у свій час Тайтаро Судзукі.

    Те саме знаходимо у давній орійській культурі України, у сповіщеннях орійських гностиків у манускрипті Войнича. У гностичних дослідженнях яких у непроявленому витікає сама постанова орійської культури в раннім Середньовіччі на землі України – Руси :   Око по уму (у зовнішньому світосприйнятті) пусте несе. Око голе (на внутрішньому плані) бере божую мету голу і вість голу. Де волі путі були пана вела совість. Суть пече де горе бо кохаш. Пусто ви жиєте і пуста ваша совість божая. Суть на волі голая ж. Пам’ятай одну волю і святу совість по віки ж.

    Означене і є фундаментом культури Русів віддавна пануючій на землях Середнього Подніпров’я.



    Comments are closed.